29 КВІТНЯ
МОЯ РОДИНА
22 квітня
ВЕСЕЛКА
15 квітня
Світ рослин
Емоційне налаштування
Вправа-інсценізація « Я-квітка»
Я —
квітка. Я дуже маленька. Я вільно росту. Я
вранці прокидаюсь після чудового сну,
розкриваю свої пелюстки, повертаюся до сонечка, вмиваюся росою. Мої пелюстки бавляться з вітерцем. Довкола
мене — чудові пахощі.
Мотивація навчальної діяльності
Всі мами люблять квіти. У кожної з них є свої
улюблені. В однієї - гордовиті троянди :
красиві, але колючі. Іншій миліші тюльпани або хризантеми. Але всім мамам обов’язково сподобається квіточка зроблена руками її
дитини.
Отже, ми будемо робити квіточку
Нарцис з паперу.
Перегляд
відео « Квітка Нарцис - Аплікація
Своїми Руками»
Засвоєння нових знань
Демонстрація та
аналіз практичної роботи.
Поетапне виконання роботи.
Інструктаж
з ТБ при роботі з ножицями та клеєм.
Фізкультхвилинка
Практична робота учнів
Демонстрація
виробів (фотосесія)
Рефлексія
1.
Сьогодні я
дізнався …
2.
На уроці я
навчився …
3.
Мені було важко …
4.
Мені було
незрозуміло …
5.
Тепер я знаю, що …
6.
Мене здивувало …
7.
Я б хотів
дізнатися, чому …
Навіщо треба їсти. Смачна грушка
Мета : розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності,
формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й
національного самовираження.
Очікувані результати
навчання здобувачів освіти:
продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці;
вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою
вчителя;
пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для
проектування і виготовлення виробу;
розглядає моделі, подібні обраному виробу
(моделі-аналоги);
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись
безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно корисний й естетичний
виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;
Обладнання для учнів: альбом-посібник
«Маленький трудівничок». Трудове
навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.-
96 с.; пластилін, картон,стеки,
серветки, дощечка .
Види діяльності
1.Емоційне налаштування
Вправа “Що поміститься в трьохлітрову банку”.
Називати продукти
харчування, а дитина плескає в долоні, якщо той чи інший продукт поміститься в
трьохлітрову банку. 2. Мотивація
навчальної діяльності
Відгадування загадок про фрукти
Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Заліза в нім багато,
Рум'яне і хрустке.
А ну,
скажіть, малята,
То що ж воно таке?
Зелені сережки
На гіллі висіли,
На сонечці підсмажились
І почервоніли!
Чи то жовта,
Чи то синя
Соковита господиня.
Чи то сонце,
Чи то злива —
Пригостить нас влітку...
Мовби на одній нозі.
Він зростає на лозі.
Подивись скоріш в віконце —
Грона сповнені всі сонця!
Кожен скуштувати рад
Соковитий...
Лампочка вгорі
висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
Чи любите ви ласувати смачними й соковитими грушками?
3.Повідомлення
теми уроку
Сьогодні ми будемо виготовляти грушку з пластиліну.
4. Засвоєння
нових знань
Демонстрація зразка та аналіз
практичної роботи.
Поетапне виконання роботи вчителем.
5.Інструктаж з ТБ при роботі з пластиліном
7.
Практична робота учнів
8. Руханка «Овочі та фрукти»
Називаю по черзі
фрукти та овочі. Діти мають присісти, якщо цей овоч росте
в городі і піднятися , якщо на дереві чи
кущі.
Наприклад : буряк (присідають), квасоля (встають), помідори (присідають),
яблуко (встають)
9.Демонстрація
виробів(фотосесія)
10.Рефлексія
1.
Сьогодні я
дізнався …
2.
На уроці я
навчився …
3.
Мені було важко …
4.
Мені було
незрозуміло …
5.
Тепер я знаю, що …
6.
Мене здивувало …
7.
Я б хотів
дізнатися, чому …
29 КВІТНЯ
МОЯ РОДИНА
22 квітня
ВЕСЕЛКА
15 квітня
Світ рослин
Емоційне налаштування
Вправа-інсценізація « Я-квітка»
Я —
квітка. Я дуже маленька. Я вільно росту. Я
вранці прокидаюсь після чудового сну,
розкриваю свої пелюстки, повертаюся до сонечка, вмиваюся росою. Мої пелюстки бавляться з вітерцем. Довкола
мене — чудові пахощі.
Мотивація навчальної діяльності
Всі мами люблять квіти. У кожної з них є свої
улюблені. В однієї - гордовиті троянди :
красиві, але колючі. Іншій миліші тюльпани або хризантеми. Але всім мамам обов’язково сподобається квіточка зроблена руками її
дитини.
Отже, ми будемо робити квіточку
Нарцис з паперу.
Перегляд
відео « Квітка Нарцис - Аплікація
Своїми Руками»
Засвоєння нових знань
Демонстрація та
аналіз практичної роботи.
Поетапне виконання роботи.
Інструктаж
з ТБ при роботі з ножицями та клеєм.
Фізкультхвилинка
Практична робота учнів
Демонстрація
виробів (фотосесія)
Рефлексія
1.
Сьогодні я
дізнався …
2.
На уроці я
навчився …
3.
Мені було важко …
4.
Мені було
незрозуміло …
5.
Тепер я знаю, що …
6.
Мене здивувало …
7.
Я б хотів
дізнатися, чому …
Навіщо треба їсти. Смачна грушка
Весняні свята. Великодні писанки
Мотивація навчальної діяльності
Перегляд відео «Марія Бурмака Писанка»
Мета : розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності,
формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей,
необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й
національного самовираження.
Очікувані результати
навчання здобувачів освіти:
Немає коментарів:
Дописати коментар