ТЕХНОЛОГІЇ І ДИЗАЙН


29 КВІТНЯ 
МОЯ РОДИНА






22 квітня
ВЕСЕЛКА









15 квітня


















Світ рослин

  Емоційне налаштування
          Вправа-інсценізація « Я-квітка»
Я квітка. Я дуже маленька. Я вільно росту. Я вранці прокидаюсь після чудового сну, розкриваю свої пелюстки, повертаюся до сонечка, вмиваюся росою. Мої пелюстки бавляться з вітерцем. Довкола мене чудові пахощі.
  Мотивація навчальної діяльності
Всі  мами люблять квіти. У кожної з них є свої улюблені. В однієї - гордовиті троянди  : красиві, але колючі. Іншій миліші тюльпани або хризантеми.  Але всім мамам обовязково сподобається квіточка зроблена руками її дитини.
      Отже, ми будемо робити   квіточку Нарцис  з паперу.

Перегляд відео « Квітка Нарцис - Аплікація Своїми Руками»
Засвоєння нових знань
Демонстрація та аналіз практичної роботи.
Поетапне виконання роботи.
 Інструктаж з ТБ при  роботі з ножицями та клеєм.
 Фізкультхвилинка  
  Практична робота учнів

     Демонстрація виробів (фотосесія)

     Рефлексія
1.     Сьогодні я дізнався …
2.     На уроці я навчився …
3.     Мені було важко …
4.     Мені було незрозуміло …
5.     Тепер я знаю, що …
6.     Мене здивувало …
7.     Я б хотів дізнатися, чому …







Навіщо треба їсти. Смачна грушка

Мета : розвиток  особистості  дитини  засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування  ключових та предметної проектно-технологічної  компетентностей,  необхідних  для  розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.

Очікувані  результати   навчання  здобувачів освіти:
 продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці;
вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя;
пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проектування і виготовлення виробу;
розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги);
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;
 Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький трудівничок».  Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.;    пластилін, картон,стеки, серветки, дощечка .


 Види діяльності 
   1.Емоційне налаштування
 Вправа “Що поміститься в трьохлітрову банку”.
Називати продукти харчування, а дитина плескає в долоні, якщо той чи інший продукт поміститься в трьохлітрову банку. 2. Мотивація навчальної діяльності
Відгадування загадок про фрукти
Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Заліза в нім багато,
Рум'яне і хрустке.
А ну, скажіть, малята,
То що ж воно таке?

 Зелені сережки
На гіллі висіли,
На сонечці підсмажились
І почервоніли!

Чи то жовта,
Чи то синя
Соковита господиня.
Чи то сонце,
Чи то злива —
Пригостить нас влітку...

 Мовби на одній нозі.
Він зростає на лозі.
Подивись скоріш в віконце —
Грона сповнені всі сонця!  
Кожен скуштувати рад
Соковитий...



Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
 Чи любите ви ласувати смачними й соковитими грушками?

     3.Повідомлення теми уроку
  Сьогодні ми будемо виготовляти  грушку з пластиліну.
  4. Засвоєння нових знань
 Демонстрація зразка  та аналіз практичної роботи.
Поетапне виконання роботи вчителем.
      5.Інструктаж з ТБ при  роботі з пластиліном

          7. Практична робота учнів
 8.  Руханка «Овочі та фрукти»
Називаю  по черзі фрукти та овочі. Діти мають присісти, якщо цей овоч   росте в городі  і піднятися , якщо на дереві чи кущі. 
Наприклад : буряк (присідають), квасоля (встають), помідори (присідають), яблуко (встають)
 9.Демонстрація виробів(фотосесія)
10.Рефлексія
1.     Сьогодні я дізнався …
2.     На уроці я навчився …
3.     Мені було важко …
4.     Мені було незрозуміло …
5.     Тепер я знаю, що …
6.     Мене здивувало …
7.     Я б хотів дізнатися, чому …


 Весняні свята. Великодні писанки


Мотивація навчальної діяльності
Перегляд  відео  «Марія Бурмака Писанка»




     Мета : розвиток  особистості  дитини  засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.
Очікувані  результати   навчання  здобувачів освіти:

     працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх;
розміщує деталі виробу на площині;
застосовує нерозємні зєднання (склеювання )
оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;
раціонально
використовує матеріали (папір, картон)Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький трудівничок».  Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.;  кольоровий папір,фломастери, клей, ножиці .
 КЛЮЧОВІ СЛОВАВеликденьПисанкаВізерунки                                  Види діяльності1.      Емоційне налаштуванняЧитання вірша Н . Куфко Свято Пасхи недалечко,Люди звичай бережуть, –Розмальовують яєчка,Пишні пасочки печуть.Святкування йде віками, –Це такі чудові дні:В гості йти, під рушникамиСтрави нести запашні.Доброзичливо, з любов’ю,Мати щирі почуття,Людям зичити здоров’яІ щасливого життя!
 А як святкують Великдень у вашій сімї?
Що ви покладете до великоднього кошика?
 Раз – беремо пухку Паску,
Два – запашну, смачну ковбаску,
Три – варені яєчка,
Кладемо скраєчку.
 Трохи солі – це чотири,
П’ять – беремо грудку сиру,
Шість – ковбаску потісни –
Поруч масло поклади.
Сім – вже чути з церкви дзвін,
Поспішаймо, кладем хрін.
Вісім – писанки-панянки
У шкарлупах-вишиванках,
Дев’ять – свічку не забудь!
Десять – вирушаєм в путь!
Кошик свій ще прикраси:
Гілку мірту заплети,
Рушничком застели
І до Бога принеси.
 Хто з вас допомагав мамі чи бабусі розписувати писанки?   
3.Повідомлення теми уроку Ми будемо виготовляти аплікацію «Великодні писанкизі » за зразком  зі ст.76  альбома-посібника.  Деталі та основа на ст.77. 4. Засвоєння нових знань
 Демонстрація зразка  та аналіз практичної роботи.
Поетапне виконання роботи вчителем.5.Інструктаж з ТБ при  роботі з ножицями та клеєм
6. Практична робота учнів    7.Руханка
Пропоную учням в повітрі носиком «написати» цифри від 1 до 10
           8.Демонстрація виробів(фотосесія)
           9.Рефлексія1.     Сьогодні я дізнався …
2.     На уроці я навчився …
3.     Мені було важко …
4.     Мені було незрозуміло …
5.     Тепер я знаю, що …
6.     Мене здивувало …
7.     Я б хотів дізнатися, чому …


Немає коментарів:

Дописати коментар