МАТЕМАТИКА



  Д В О Ц И Ф Р О В І  

Ч И С Л А

08 травня

29 КВІТНЯ

Онлайн-урок
Узагальнюємо розуміння 
нумерації чисел першої сотні

28 КВІТНЯ


27 КВІТНЯ

Складене іменоване число

                Додаємо і віднімаємо число 1 


06 КВІТНЯ 

Опорна схема задачі

1. Виконай дії за стрілками.

2. Добери до кожної задачі короткий запис. Знайди відповідну опорну схему на форзаці 2 підручника.
1) Оленка знає 8 скоромовок, а Тарасик — 6. На скільки менше скоромовок знає Тарасик, ніж Оленка?
2) Оленка знає 8 скоромовок, а Тарасик на 6 менше. Скільки скоромовок знає Тарасик?
3. До кожної задачі знайди відповідну опорну схему на форзаці 2. 
На які слова-ознаки слід орієнтуватися?


1) Квочка сиділа на 5 яйцях. Господарка підклала їй ще 2 яйця. На скількох яйцях стала сидіти квочка?
2) Квочка сиділа на 5 яйцях. Із 2 яєць вилупилися курчата. На скількох яйцях залишилася сидіти квочка?
3) У квочки вилупилися 5 чорних і 2 жовтих курчат. На скільки чорних курчат більше, ніж жовтих?
4. Визнач, які числа пропущено в таблиці.




07 квітня 

ДОСЛІДЖУЄМО ВЛАСТИВОСТІ ВЕЛИЧИН

• ціле
• частина
1. Розглянь кожний малюнок.
 З яких частин складається ціле?
 З яких частин складається вся стрічка?
Поміркуй, що можна сказати про довжину всієї стрічки; 
про масу цілого торта;
місткість посудини.

ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ


ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ


МІРИ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ РІДИН

2. Розглянь кожний малюнок. Назви частини цілого. Із чого складається величина цілого в кожному випадку?

3. Прокоментуй ситуацію. Визнач масу всього винограду.


4. Визнач довжину ламаної.

5. Склади короткий запис задачі. Розв'яжи задачу. Господар купив 5 кг картоплі та 1 кг моркви. На скільки більше кілограмів картоплі, ніж моркви, купив господар?

08 квітня 

ДОСЛІДЖУЄМО ЛІЧИЛЬНУ ОДИНИЦЮ «ДЕСЯТОК»

• десяток
• 1 д. = 10 од.
1. Оксана назбирала в полі в'язку колосків. їх потрібно полічити. Як полічити колоски, якщо Оксана вміє лічити лише до 10?
2. Полічи палички одиницями; десятками.


10 одиниць складають 1 десяток.
10 десятків складають 1 сотню.

В одній сотні сто одиниць.
ПОРІВНЮЄМО, ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ДЕСЯТКИ
• десятки порівнюють, 
додають і віднімають 
так само, як і одиниці
З'ясуй, скільки окремих намистинок-одиниць зліва; справа. Порівняй числа. З'ясуй, скільки низок-десятків зліва; справа. Порівняй числа.
3. Попрацюй із математичними матеріалами.
4. Спочатку знайди значення виразу в першому рядку стовпчика, а потім — у другому. У чому підказка?
4 + 5              8 - 6          2 + 7         10 - 9
4 д. + 5 д.    8 д.- 6 д.   2 д. + 7 д.    10д. - 9д.



10 КВІТНЯ
ОДЕРЖУЄМО КРУГЛІ ЧИСЛА. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО 
КРУГЛІ ЧИСЛА
• круглі числа:
10, 20, 30, 40, 50,
60, 70, 80, 90, 100

1. Досліди число 10.
2. Скільки десятків у кожній групі низок? Назви відповідне число. Чим схожі записані числа?
3. У кожному стовпчику порівняй десятки, а потім круглі числа. У чому підказка?
6 д. і 4 д.   5 д. і 9 д.   10 д. і 8 д.   2 д. і 6 д.
60 і 40   50 і 90   100 і 80   20 і 60
4. Порівняй круглі числа, замінивши їх десятками.
70 і 50   80 і 40   50 і 100
20 і 40   30 і 70   60 і 20
5. Знайди значення першого виразу в стовпчику. Знайди значення другого виразу. Яка підказка була в першому виразі?
 6 д. + 4 д.  8 д. - 5 д.   3д.+ 6д.     7 д. - 6 д.
 60 + 40    80 - 50       30 + 60   70 - 60
6. Виконай обчислення з круглими числами, замінивши їх десятками.
80 - 40   30 + 40   60 - 50
30 + 70   80 - 20   40 + 50


ДОСЛІДЖУЄМО ОДИНИЦЮ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ «ДЕЦИМЕТР»
• 1 дм = 10 см

2. Виміряй довжину відрізка АВ різними мірками: а, b, с, k.
3. Поміркуй, чи зручно вимірювати довжину ноутбука в сантиметрах. Якщо не зручно, то можна використати більшу одиницю вимірювання довжини, наприклад 10 см.
4. Заміни десятки одиницями; дециметри — сантиметрами.
5. Заміни одиниці десятками; сантиметри — дециметрами.




13 КВІТНЯ
УТВОРЮЄМО ЧИСЛА ДРУГОГО ДЕСЯТКА
• одноцифрові числа
• двоцифрове число

1. Попрацюй із математичними матеріалами.

2. Поясни, як утворили числа. Досліди зв'язок між назвою чисел та практичною дією з її утворення. Утвори і назви решту чисел другого десятка.
3. Попрацюй із математичними матеріалами.
5. Поміркуй, як утворили числа. Заміни суму числом. Як називають утворені числа?
10 + 4                      10 + 8
10 + 7                      10 + 6
10 + 5                      10 + 9

ЗАПИСУЄМО ЧИСЛА ДРУГОГО ДЕСЯТКА
• розряди десятків
• розряди одиниць
1. Попрацюй із математичними матеріалами.
2. З'ясуй, що означає цифра ліворуч у записі двоцифрового числа. Що означає цифра праворуч?
3. Прочитай числа, записані в таблицях розрядів.
4. Які числа відповідають «штангам»? Визнач, скільки в кожному числі десятків і скільки одиниць. Запиши числа в таблицю розрядів.
5. Запиши в таблицю розрядів:
1) числа, які містять: 1 десяток і 4 одиниці;
1 десяток і 8 одиниць; 1 десяток; 4 десятки; 4 одиниці; 1 десяток і 2 одиниці;
2) числа: п'ятнадцять, сімнадцять, дев'ятнадцять.

ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ 


14 КВІТНЯ
ЗАПИСУЄМО ЧИСЛА ДРУГОГО ДЕСЯТКА
1. Дізнайся результат виконання кожного ланцюжка дій.
2. Попрацюй із математичними матеріалами.
3. Перевір, чи правильно позначено числа картками.
4. Запиши числа: чотирнадцять, вісімнадцять, дванадцять, п'ятнадцять, дев'ятнадцять.
5. Розв'яжи задачу.
Марічка вивчила 20 нових слів англійською, а Славко на 10 слів більше. Скільки слів вивчив Славко?

17 КВІТНЯ
ЗАПИСУЄМО ЧИСЛА ПЕРШОЇ СОТНІ
• найбільше одноцифрове число
1. Дізнайся результат виконання кожного ланцюжка дій.
2. Попрацюй із математичними матеріалами.
3. Познач картками числа, проілюстровані намистинками.
4. Розглянь таблицю чисел «Сотня» на форзаці 1 підручника. Установи, що спільне в числах кожного рядка; кожного стовпчика.

5. Продовж ряди чисел.
1, 2, 3,... 11, 12, 13,... 21, 22, 23,... 51, 52, 53,...
6. Запиши в таблицю розрядів:
1) числа, які містять:
1 десяток і 3 одиниці; 2 десятки і 3 одиниці;
3 десятки і 2 одиниці; 7 десятків і 4 одиниці;
4 десятки і 7 одиниць; 9 десятків;
2) числа:
п'ятдесят сім, дев'яносто чотири, тридцять два.
21 КВІТНЯ
ПОРІВНЮЄМО ЧИСЛА В МЕЖАХ 100
1. Розглянь числовий промінь. Порівняй числа за їх розташуванням на числовому промені.
2. Порівняй числа за їх розташуванням на числовому промені.
3. Прочитай пари чисел. З'ясуй, чим схожі та чим відрізняються числа в парах. Усно склади пари чисел, подібні до поданих.
4. Порівняй двоцифрові числа на основі їх розрядного складу.


22 КВІТНЯ
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЕЛ ДРУГОГО ДЕСЯТКА
• 10 + 7 = 17
• 17 - 7 = 10
• 17 - 10 = 7
1. Попрацюй із математичними матеріалами.
2. Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.
3. Попрацюй із математичними матеріалами.
4. Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.
5. Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЕЛ ПЕРШОЇ СОТНІ
• 60 + 4 = 64
• 64 - 4 = 60
• 64 - 60 = 4
1. Попрацюй із математичними матеріалами.
2. Знайди значення сум за схемами.
3. Знайди значення різниць за схемами.


24 КВІТНЯ
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЕЛ ПЕРШОЇ СОТНІ
1. Дізнайся результат виконання кожного ланцюжка дій.
2. Попрацюй із математичними матеріалами.
3. Згадай, як пов'язані дії додавання і віднімання. Знайди значення сум. З кожної рівності на додавання склади дві рівності на віднімання.
10 + 5   30 + 5   70 + 8   50 + 4
4. Знайди значення виразів.
43 - 3   50 + 6   27 - 20   30 + 8
43 - 40   56 - 6   80 + 9   62 - 60
5. Здогадайся, які числа пропущені в істинних рівностях.
6. Постав до умови таке запитання, щоб розв'язанням одержаної задачі був вираз 12-2; вираз 12 + 2.
На сонечку грілися 12 крабів і 2 черепашки.

ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ 

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

РОЗ'ЯЗУЄМО ЗАДАЧІ

САМОСТІЙНА РОБОТА



МАТЕМАТИКА - РАЗОМ

ДОСЛІДЖУЄМО ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ

 ЧИСЕЛ ДРУГОЇ П'ЯТІРКИ

СКЛАДАЄМО КОРОТКИЙ ЗАПИС ЗАДАЧІ




ТАБЛИЦІ  ДОДАВАННЯ  ТА ВІДНІМАННЯ  ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 10



ТЕРМІН "ЗАДАЧА". 
ВЧИМОСЯ СКЛАДАТИ ТА РОЗВ'ЯЗУВАТИ


Немає коментарів:

Дописати коментар