30квітня
28квітня
27квітня
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Добираю "протилежні" слова
24квітня
23квітня
21квітня
17 квітня
16 квітня
14 квітня
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Малюю домашніх улюбленців
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ:
Читаю казки В.О. Сухомлинського
13 квітня
Буквосолучення ьо
Змінюю слова "один-багато"
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Малюю весняні квіти
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ
Знайомлюсь з дитячими енциклопедіями
09 квітня
— Пригадайте, з яких елементів
складається буква є? Напишіть цю букву у повітрі. (Робота у зошиті.)
Письмо букви є та її з’єднань з іншими літерами.
Робота за
підручником
Спостереження за вимовою звуків, які позначає буква є
у словах .
Загадка
Відгадайте загадку.
Смужка темна, хвіст пухнастий,
Любить їжу полоскати
Перед тим, як з’їсти миє.
Ну і хто його впізнає? (Єнот)
Звуко-буквений аналіз слова-відгадки
Є|нот — [йено′т] — 2 скл., 4 б., 5 зв. (Буква є
позначає два звуки.)
— Назвіть послідовно звуки у слові єнот.
Який голосний
чуєте у першому складі?
Який приголосний ви чуєте перед звуком [е]?
Вимовте
злито звуки [йе].
Згадайте, якою буквою позначаються ці звуки на письмі?
— Давайте разом з Крихіткою Єнотом пригадаємо, коли
буква є позначає два звуки.
— Якщо буква є стоїть на початку слова та після
голосного, то вона позначає два звуки [йе]; якщо після приголосного — один звук
[е] та м’якість попереднього приголосного.
Пальчикова гімнастика
ЗМАГАННЯ
Позмагатись пальці хочуть:
Хто скоріш перебіжить.
Другий — третій, другий — третій,
А великий ще лежить.
Перебираючи чотирма пальцями по столу,
просуватися вперед.
КІШКИ — МИШКИ
Ця ручка — мишка,
Ця ручка — кішка.
Мишка лапками шкрябе
І скориночку гризе.
Це почула кішка
І біжить до мишки.
Мишка — шасть і вбігла в нірку,
Не пролізе кішка в дірку.
Витягнуті та зібрані пальці лівої руки —
це мишка, а стиснутий кулачок з трохи висунутими вперед другим та п’ятим
пальцями — це кішка. Рухи за текстом.
— Подивіться, діти, кого ми зустріли. Це ж друг
Крихітки Єнота — Мавпеня!
— Але чомусь Мавпеня засмучене. Йому задали завдання у
Лісовій школі, а він не може їх виконати. Давайте разом допоможемо.
06 квітня
ДО УВАГИ ПАРТНЕРІВ-БАТЬКІВ
ОФОРМЛЕННЯ ЧИТАЦЬКОГО ЩОДЕННИКА
Ведення читацького щоденника допомагає тобі, любий першокласнику, навчитися грамотно оформляти свої думки, читати усвідомлено, виділяти головне в творі, оцінювати події і персонажів, висловлювати свої емоції і почуття від прочитаного . Фіксуючи імена автора, головних героїв, події сюжету, ти краще запам’ятовуєш ці факти. Ти тренуєш навички письма, вчишся аналізувати, виділяти головну думку автора, коли записуєш інформацію про прочитані книги у щоденник. Будь мудрим і культурним читачем . Вмикай уяву, коли занурюєшся в сюжет, роби свої висновки, критично стався до подій і героїв, розвивай пам’ять, збирай мовні цікавинки і збагачуй своє мовлення.
Щоденник учня 1 класу можна оформити таким чином:
- Назва твору
- Автор(ЯКЩО ВКАЗАНО)
- Жанр (казка, оповідання, вірш...)
- Головні герої.
- Свої враження від прочитаного ( Що сподобалось, що обурило, що захопило, в якому епізоді найбільше переживав чи сміявся, що найбільше запам'яталось,...)
- Ілюстрація до прочитаної книги.
- Жанр (казка, оповідання, вірш...)
- Головні герої.
- Свої враження від прочитаного ( Що сподобалось, що обурило, що захопило, в якому епізоді найбільше переживав чи сміявся, що найбільше запам'яталось,...)
- Ілюстрація до прочитаної книги.
Немає коментарів:
Дописати коментар